O1 - wąż od turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • skibol21
    Classic
    • 2009
    • 8

    O1 - wąż od turbiny

    Keton79, pogadaj z chłopakami w twojej okolicy kto ma VAGa i niech podłaczą i sprawdzą licznik programowań skrzyni biegów
    są akcje serwisowe do dsg i są wymiany softów
    skoro tam jest komp to i oprogramowanie sie zmienia
    moja miała zmieniany soft 3 x i naprawdę dobrze ganiała (auto 2007r)
  • 4yaro2
    Classic
    S_OCP Member
    • 2008
    • 22

    #2
    O1 - wąż od turbiny

    Podczas przeglądu podwozia zauważyłem na złączach gumowych wychodzących z turbiny tłuste nacieki . Czy to normalne ? Samochód jest nowy -przebieg 27000 km
    Silnik AXR -1.9 TDI
    Załączone pliki

    Komentarz

    • kkuligowski
      Ambiente
      • 2010
      • 178
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      wyciek jest raczej normalny ale nie przy takim przebiegu
      w obu końcach pod łącznikami są oringi i może puszczją. proponuje zdjąć (nawet samemu - tam są sybkozłączki) oczyścić i sprawdzić czy wszystko ok. jak zgnieciony lub uszkodzony to trzeba wymienić. A jak nie widać uszkodzeń to oczyścić i zmontować
      jak auto nowe to zrób naprawę przy przeglądzie na gwarancji - nie grzeb sam bo nie uznają w przypadku awarii

      Przy silnikach z turbiną trzeba pamiętać o nie duszeniu gazu na zimnym i chwili chłodzenia turbin przed zgaszeniem - może to jest przyczyną takiego zachowania gumy
      Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
      Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
      A teraz jest 1,4 TSI z 2012

      Komentarz

      • Przemek345
        Rider
        • 2008
        • 314

        #4
        Raczej noma przy naszych turbinach, jak nie ubywa za dużo oleju między przeglądami to bym się nieprzejmował
        Octa

        Komentarz

        • 4yaro2
          Classic
          S_OCP Member
          • 2008
          • 22

          #5
          Co to za ciecz się wydziela -przypomina tłusty smar

          [ Dodano: Nie 09 Maj, 10 21:58 ]
          zużycie oleju niewielkie -dolałem około 1 l na 20000km

          Komentarz

          • gifek
            Drive
            • 2010
            • 43

            #6
            W grupie VAG auto które opuszcza salon już ma tam olej - jesli go nie ubywa w dużych ilościach (a napisałeś że nie) to nie ma powodów do zmartwień. Jako ciekawostkę dodam historię mojego kolegi z JETA 1,9 tdi 101 km. Od wymiany do wymiany (2k km) - 4l oleju. Serwis Chylińscy w Warszawie stwierdził że to normalne. :szeroki_usmiech sam widzisz - mogło być gorzej.

            Komentarz

            Pracuję...